دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1399 - 11:17
عیسوی خبر داد؛

تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای زوج‌های دانشجوی علوم پزشکی ایران

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به زوج‌های دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران اعطا می‌شود.
کد خبر : 502990
3.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام محمود عیسوی اظهار کرد: با پیگیری‌های دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشجویانی که در سال‌ ۹۸  ازدواج کرده و اطلاعات لازم را در سامانه ازدواج دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه ثبت کرده‌اند، تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به مبلغ ۲۰ میلیون تومان اعطا می‌شود.


وی با اشاره به ثبت ۶۷ ازدواج دانشجویی در دانشگاه، در سال گذشته از تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه (ریاست دانشگاه، نهاد رهبری و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه) با هدف حمایت از زوج‌های دانشجو، به منظور ترویج سنت حسنه ازدواج خبر داد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان کرد: این حمایت‌ها از سال گذشته رونق بیشتری گرفته و با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری برای تسهیل امر ازدواج با تصمیم شورای فرهنگی دانشگاه، کارگروهی ذیل این شورا با هدف تدوین سیاست‌ها و ارائه اقدامات عملیاتی به منظور ترویج و تسهیل امر ازدواج ایجاد شد که پس از برگزاری جلسات مستمر و کارشناسی شده، اقداماتی را به‌صورت مرحله‌ای پیشنهاد و پس از بررسی در شورای فرهنگی در دستور کار قرار گرفت. 


عیسوی ادامه داد: در همین راستا با همکاری و تعامل مناسب با مجموعه مدیریتی دانشگاه اقداماتی از سوی دفتر نهاد دانشگاه از جمله ارائه تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به ۱۲۹ زوج در دوره‌های پیش، کمک به فعال‌سازی مرکز مشاوره معاونت دانشجویی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور صاحب‌نظران، اساتید گروه معارف و مدرسین درس «دانش خانواده و جمعیت»، ترغیب تشکل‌ها، کانون‌ها و مجموعه‌های دانشجویی و حمایت از آن‌ها در برگزاری حلقه‌های معرفت صورت گرفته است.


وی اظهار کرد: همچنین جلسات نقد و نظر و تریبون آزاد پیرامون موضوعات مرتبط با ازدواج و تشکیل کارگروه ازدواج آسان در دفتر نهاد با هدف تسهیل امر ازدواج دانشجویی برگزار و نحوه معرفی و دریافت تسهیلات ۲۰ میلیونی زوج‌های دانشجو اطلاع‌رسانی شده است. فرآیند مراجعه به بانک عامل و تشکیل و تکمیل پرونده دریافت تسهیلات نیز در حال اجرا است.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته